Dostosowanie cen usług do Klienta indywidualnie!

Ostateczna kwota, którą Klienci zapłacą za wybrane usługi, zawsze zostaje wspólnie ustalona. To najlepsza opcja, aby móc dopasować ją do możliwości finansowych oraz życzeń Klientów. Najważniejsze czynniki dla nas to:
  1. Liczba sporządzanych dokumentów księgowych.
  2. Zatrudnienie pracowników.
  3. Raporty wedle życzeń Klientów.
  4. Rodzaj prowadzonej ewidencji.
  5. Charakter działalności gospodarczej Klienta.
Sytuacja ekonomiczna naszych Klientów brana jest pod uwagę jako jeden z najważniejszych czynników. Ważne, aby ostatecznie Klient był maksymalnie zadowolony.
Przykładowy cennik sporządzony przez nas ma na celu pomóc Klientom oszacować wstępne koszty wybranych usług. Sugerujemy ceny, które podlegają zmianom podczas indywidualnego ustalania współpracy. Zachęcamy do skontaktowania się telefonicznie: 518-730-570 lub mailowo: m.sienczewska@partnerbm.pl
  1. Księga przychodów oraz księga rozchodów 100 zł netto
  2. Ryczałt ewidencjonowany – koszt 50 zł netto
  3. Całkowita obsługa Księgowości – koszt500 zł netto
  4. Usługa kadrowo-płacowa – koszt 30 zł netto

Każdy nasz Klient otrzymuje gratis! - Bez względu na długość zwartej umowy, oferujemy w tym czasie program do wystawiania faktur za darmo !!!

Powrót>>>